Наш блог пропонує розробки уроків, майстер-класи, методичні розробки, проекти, навчальні програми, інформаційні технології, теорію, матеріали для гуртків, посилання на сайти

вівторок, 1 березня 2016 р.










Вітаємо вчителів, 
Крилову Ольгу Іванівну і Подколзіну Наталію Анатоліївну, 
які підготували призерів ІІІ обласного туру Всеукраїнських олімпіад з обслуговуючих видів праці:
Скарупо Валерію 11 клас ЗОШ № 4, яка посіла ІІІ місце,
учитель Крилова Ольга Іванівна;
Хатакову Дар’ю ЗОШ № 15, яка посіла ІІ місце, учитель Подколзіна Наталія Анатоліївна!



ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та курсу «Технології» проводився 27-28 лютого 2016 року на базі колегіуму «Елінт» Ленінського ТВО м. Запоріжжя.
Обласний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та курсу «Технології» традиційно складався з 3-х турів:
- теоретичного туру;
- комплексної роботи;
-захисту творчого проекту та виробу (домашнє завдання).
Творчий (теоретичний) тур. 

Учасникам протягом 1 год. було запропоновано дати відповіді на питання творчого характеру: проаналізувати запропоновані творчі завдання та вибрати оптимальний шлях удосконалення або переконструювання певного виробу, запропонувати свій варіант, проаналізувати переваги і можливі недоліки, скласти технологічну документацію на власноруч сконструйовані деталі.
Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20.
Комплексна робота.

Учасникам олімпіади запропоновали виготовити вироби, які були передані волонтерам для бійців ВСУ у зону проведення АТО.
 Для дівчат 9 клас: за технологічною карткою пошити рукавиці для снайпера.
Для дівчат 11 клас: сконструювати та виготовити ОРГАНАЙЗЕР для воїна ВСУ.
На виконання завдання передбачено: для 8-9 класів -4 години;
для 10-11 класів -5 годин. Робота оцінювалась в 60 балів.
Захист проекту.
Дівчата 8-9 класів – «Сучасна текстильна інтер’єрна іграшка».
Вимоги до виробу:
-габаритні розміри-до 400 мм.;
-виріб призначено для декору та прикраси інтер’єру.
Дівчата 10-11 класів – «Інтер’єрна прикраса».
Вимоги до виробу:
-для домашнього інтер’єру;
-крім текстильних іграшок.
Вироби випробувати в реальних умовах.
Для захисту проекта підготувати презентацію з 5-10 слайдів(ідеї, фізичні процеси, стадії дизайну, принципові схеми, можливі недоліки та їх усунення тощо ). У презентації не описувати історичну довідку, розширені економічні обрахунки, технологічну документацію та маркетингові дослідження.
Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру – 20.
При оцінюванні домашніх і комплексних робіт головним критерієм були функціональність та зручність у користуванні запропонованих виробів. Також враховуватимуться естетичність та привабливість виробу, оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань, відповідність вимогам завдань (напрям, презентація, захист тощо).
Виставка творчих робіт.

Під час проведення олімпіади проходитиме виставка творчих робіт.





   


Немає коментарів:

Дописати коментар