Наш блог пропонує розробки уроків, майстер-класи, методичні розробки, проекти, навчальні програми, інформаційні технології, теорію, матеріали для гуртків, посилання на сайти

Планування роботи методичного об`єднання

  ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ
на 2019- 2020 н.р.

I   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ   ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

        Серпень 2019 н.р.                                                             ЗОШ №14
                                  
                                     ПЕДАГОГІЧНА ЗУСТРІЧ
Тема: «Актуальні проблеми трудового навчання у 2019– 2020 н. р.»
1.    Звіт стану роботи методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці за 2018 – 201 навчальний рік.
Керівник МО                                            Супрун В.О.
2.    Завдання по вивченню курса трудового навчання у 2019 – 2020 н.р.
Методист  міськуо                                   Ніколенко І.М.
3.     Викладанн предмету в новому навчальному році за програмою «Технології 10-11 класи (рівень стандарту)» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407.
Керівник МО                                           Супрун
4.    Методичні рекомендації щодо календарного планування у 5-9  та 11 класах за  програмою з трудового навчання «Технології 10-11 класи (рівень стандарту)».
Доповідь                                                   Крилова О.І. (ЗОШ № 4)  

                                      


IІ   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ   ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

Листопад     2019 н.р.                                                   ЗОШ № 4
                                СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ  
Тема: «Особливості використання  STEM- технологій в навчанні трудового навчання та курсу «Технології»

1.    Впровадження елементів STEM- освіти у навчанні курсу «Трудове навчання» та курсу «Технології». Як створити STEM-урок. 
Доповідь                                                    Супрун (Ліцей № 5)
2.    Методичні аспекти реалізації STEM-освіти в освітньому  процесі викладання  трудового навчання та курсу «Технології».
З досвіду роботи                                     Крилова О.І.  (ЗОШ № 4)
3.    STEM- проект у школі-від ідеї до втілення.
З досвіду роботи                                      Богданова Л.А. (ЗОШ № 14 )
4.    Обмін досвідом з метою  впровадження STEM- освіти в практику роботи.
5.    Підготовка та проведення ІІ тура Всеукраїнських учнівських  олімпіад з трудового навчання.
Супрун В.О. (Керівник МО)

                                                          
IІІ  ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ   ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

     Січень  2020н.р.                                                          ЗОШ №14             
                             
                                      СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ  

Тема: «Педагогічна майстерність вчителя як основа успішного формування в учнів предметних та ключових компетентностей»

1.Розвиток  педагогичної майстерності вчителя - важлива складова якісної освіти.
Доповідь                                                  Щербакова Г.В. (ЗОШ № 24)
2. Формування ключових і предметних компетентностей на уроках трудового навчання.
З досвіду роботи                                      Анашкіна В.В. (ЗОШ № 8)
3.  «Майстер – клас»: «Виготовлення та декорування гольниці.»
З досвіду роботи                                      Щебликіна О.В.  (НВК № 1)
4.  Круглий стіл. Обговорення підсумків «майстер – класу» та обмін досвідом  з    метою  впровадження в практику роботи.
5. Підсумки результатів  II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з обслуговуючих видів праці.         Супрун В.О. (керівник МО )




IV   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ   ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

 Березень  2020 н.р.                                              ЗОШ № 4                               
                          
ПЕДАГОГІЧНА ЗУСТРІЧ
                            
Тема:  «Використання хмарних технологій,  як засіб підвищення якості  освіти»

1.    ІКТ-підтримка  та хмарні технології на уроках трудового навчання.
Доповідь                                                        Тома Н. О.. (ЗОШ № 7)
2.    Використання інноваційних технологій навчання при формуванні   предметних і ключових компетентностей на уроках трудового навчання та курсу « Технології» в 10-11 класах.
З досвіду роботи                                           Крилова О.І (ЗОШ № 4)
3.    Круглий стіл. Досвід учителів з використання хмарних  сервісів під час навчального процесу. 
4.    Вивчити  досвід вчителів по підготовці переможців учнівських олімпіад з обслуговуючої праці.

Керівник міського методичного об’єднання
вчителів обслуговуючої
праці
Супрун В. О.

ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ
на 2018- 2019 н.р.

I   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ   ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ

        Серпень 2018 н.р.                                                             ЗОШ №14
                                  
                                     ПЕДАГОГІЧНА ЗУСТРІЧ
Тема: «Актуальні проблеми трудового навчання у 2018– 2019 н. р.»
1.    Звіт стану роботи методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці за 2017 – 2018  навчальний рік.
Керівник МО                                            Супрун В.О.
2.    Завдання по вивченню курса трудового навчання у 2018 – 2019 н.р.
Методист  міськуо                                   Ніколенко І.М.

3.    Ознайомлення та обговорення  навчальної програми «Технології 10-11 класи (рівень стандарту)» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407.
  Керівник МО                                           Супрун В.О.
                                              
4.    Методичні рекомендації щодо календарного планування у 5-9  та 10 класах за  програмою з трудового навчання «Технології 10-11 класи (рівень стандарту)».
Доповідь                                                   Крилова О.І. (ЗОШ № 4)  


IІ   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ 
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

        Листопад  2018 н.р.                                                                    ЗОШ № 4

 СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ  

Тема: «Трудове навчання та технологічна освіта в контексті проекту "Нова українська школа"»

1.    Мотивація навчання – основна умова успішного навчання в рамках нової Української школи на уроках трудового навчання.
Доповідь                                                     Лепська Н. Г. (ЗОШ № 3).
2. Інноваційна діяльність на уроках трудового навчання  та  курсу «Технології» в контексті проекту "Нова українська школа".
Доповідь                                                     Богодист Н. О. (ЗОШ № 6 ).

3.«Майстер – клас»: «Я роблю так це… -  «Робота над проектами в класах, які не мають поділу на групи».
З досвіду роботи                                        Подколзіна Н. А.  (ЗОШ № 15).

4. Круглий стіл. Обговорення підсумків «майстер – класа» та обмін досвідом з метою  впровадження в практику роботи.

5.Підготовка та проведення ІІ тура Всеукраїнських учнівських  олімпіад з трудового навчання.
                                                                      Супрун В.О. (керівник МО).


ІІІ ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

Січень 2019 н.р.                                                                                 ЗОШ № 14
СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ

Тема: «STEM -освіта : методи та напрямки впровадження»    

 1. STEM – освіта: методи та напрямки впровадження.
Доповідь                                                        Тома Н. О (ЗОШ№7).

2. Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти  на уроках трудового навчання та  курсу « Технолоії».
Доповідь                                                        Єлесіна С.В. (гімназії № 10).

3. Дискусія «за круглим столом». 
Обговорення та обмін досвідом з метою впровадження STEM – освіти  в практику роботи.

4. Підсумки результатів II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з обслуговуючих видів праці.
                                                                        Супрун В.О. (Керівник МО).

5. Огляд новинок методичної літератури та фахової періодичної преси.
 Доповідь                                                       Пилипенкова С. С. (НВК №16).



 ІV ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ 
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

Березень 2019 н.р.                                                                               ЗОШ № 4
ПЕДАГОГІЧНА ЗУСТРІЧ

Тема: «Формування ключових та предметних компетентностей  як засіб розвитку творчої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності» 

1. Розвиток ключових компетентностей учнів  на уроках трудового навчання та курсу «Технології »у сучасній школі.
Доповідь                                                      Акімова О. О. (гімназії № 10).

2. Організація диференційованої самостійної навчальної діяльності учнів засобами проектних технологій.
З досвіду роботи                                          Щербакова Г. В (ЗОШ № 24).

3. Круглий стіл: «Застосування інноваційних методів роботи, як засіб формування ключових та предметних компетентностей    творчої особистості».
З досвіду роботи                                          Романцева Т. Д. (гімназії № 9).

4. Вивчити досвід вчителів по підготовці переможців учнівських олімпіад з обслуговуючої праці.
                                                                          Супрун В.О. (Керівник МО).



ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ
на 2017- 2018 н.р.
I   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

Серпень 2017 н.р.                                                             ЗОШ № 4

ПЕДАГОГІЧНА ЗУСТРІЧ
Тема: «Актуальні проблеми трудового навчання у 2017– 2018 н. р.»


  1.Звіт стану роботи методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці за 2016 – 2017 навчальний рік.

Керівник МО Супрун В.О.

2. Завдання по вивченню курса трудового навчання у 2017 – 2018 н.р.

Методист міськуо Ніколенко І.М.

3. Творчі завдання на уроках трудового навчання як засіб формування ключових компетентностей учнів.

Доповідь Щербенко О.Л. (ЗОШ № 22)

4. Ознайомлення та обговорення НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ
з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів, 5 – 9 класи, Київ 2012 р для учнів 9 класів.

Доповідь Вишневська В. А.( НВК №16)

5. Методичні рекомендації щодо календарного планування у 9 класі за 
новою програмою з трудового навчання.

Доповідь Крилова О.І. (ЗОШ № 4) 

6. Огляд новинок методичної літератури та фахової періодичної преси. 
Доповідь Глушева І. П. (гімназії № 10)



IІ   ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ 
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

        Листопад  2017 н.р.                                                                    ЗОШ № 4

 СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ  

Тема: « Формування технологічної компетентності на уроках трудового навчання за новою програмою 2017 року»    

 1.Формування технологічної компетентності в проектній діяльності на уроках трудового навчання. 
Доповідь                                                          Єлесіна С.В. (№ 25).

2.Використання методу індивідуальних та колективних проектів  на уроках трудового навчання в 9 класах.
З досвіду роботи                                             Романцева Т.Д  (НВК № 9).

3.«Майстер – клас»: «Виготовлення листівки».
З досвіду роботи                                             Крилова О.І (ЗОШ № 4).

4. Круглий стіл. Обговорення підсумків «майстер – класа» та обмін досвідом з метою  впровадження в практику роботи.

5.Підготовка та проведення ІІ тура Всеукраїнських учнівських  олімпіад з трудового навчання.
                                                                          Супрун В.О. (керівник МО).

  
ІІІ ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

Січень 2018 н.р.                                                                                 ЗОШ № 14
СЕМІНАР – ПРАКТИКУМ

Тема: «Використання сучасних інноваційних технологій в практиці роботи вчителя обслуговуючих видів праці».

1.    Іноваційні технології - засіб активізації навчально-пізнавльної діяльності на уроках обслуговуючої праці.
Доповідь                                                     Миронова В. С. (СШ № 24).

2. Метод проектів, як засіб реалізації дослідницьких, практичних та творчих завдань освіти.«Майстер – клас»: Визначення вимог до змісту, матеріалу, відбору об’єктів проектування , оформлення звіту проектної діяльності за новою програмою.
З досвіду роботи                                           Крилова О.І (ЗОШ № 4 ).

3. Дискусія «за круглим столом». 
Обговорення та обмін досвідом з метою впровадження в практику роботи.

4. Підсумки результатів II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з обслуговуючих видів праці.
                                                                         Супрун В.О. (Керівник МО).

5. Огляд новинок методичної літератури та фахової періодичної преси.
 Доповідь                                                      Анашкіна В. В. (ЗОШ № 8 ).


 ІV ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ 
ВЧИТЕЛІВ  ОБСЛУГОВУЮЧИХ ВИДІВ ПРАЦІ

Березень 2018 н.р.                                                                               ЗОШ № 4
ПЕДАГОГІЧНА ЗУСТРІЧ

Тема: «Використання ІКТ на уроках як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів» 

1. Можливості використання інформаційних технологій на уроках трудового навчання.
Доповідь                                                      Новохатня І. А(ЗОШ № 25).

2. Організація диференційованої самостійної навчальної діяльності учнів засобами проектних технологій.
З досвіду роботи                                          Подколзіна Н.А. (ЗОШ № 15).
3. Круглий стіл: «Застосування інноваційних методів роботи, як засіб реалізації особистісного підходу до навчання і виховання учнів».
З досвіду роботи                                          Єлесіна С. В. (ЗОШ № № 25).

4. Вивчити досвід вчителів по підготовці переможців учнівських олімпіад з обслуговуючої праці.

                                                                          Супрун В.О. (Керівник МО).







2 коментарі: